Subject: 12598P/LC2292 Paide mnt 60 elektriühendus
From: "Maris Iila" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Dec 2024 11:20:25 +0200

Tere,

Oleme koostamas Elektrilevi OÜ tellimusel elektrivõrgu projekti nr 12598P/
LC2292" Paide mnt 60 elektriühendus".

Saadame Teile kui võimalikule huvitatud osapoolele antud projekti
tutvumiseks.

Meeldivale koostööle lootma jäädes,

Lugupidamisega,

Maris Iila

Noorem projekteerija

Tel +372 5692 7444

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kirjanurk.ee/> www.kirjanurk.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.